We are back on track

 
Längesedan nu men HEJ! :D
 
Jag och Johanna har bestämt oss för att vi ska börja blogga igen. :D (låtsas bli lite glada iallafall) Men vi tänkte somsagt sätta igång igen och hoppas att vi har några läsare kvar fortfarande isåfall ger jag er en stor applåd. ^^ Hinner inte skriva värsta inlägget nu eftersom jag snart ska gå till fotbollsträning men jag har haft det bra och om ni undrar över något som har hänt på senaste tiden så är det bara att skriva i kommentarsfältet. 
 
Har vart en vanlig och ja, tråkig onsdag idag med skola och läxor. Har faktiskt vart så duktig och pluggat ända sen jag kom hem harinteallstattkakpaos.. Ni måste vara stolta över mig. :'D Och ni som känner mig eller läst vår blogg förut så vet ni att onsdagar = fotboll! Så ska gå och byta om och göra mig i ordning, vi hörs så länge! 
 
Om inte Johanna skriver så får ni ringa och skälla på henne PUSS
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback