Pluggpaus

 
Hej på er!
 
Hoppas ni gör något roligare än jag.. Har hemkunskaps prov imorgon så har pluggat hela dagen inför det, eller ja prov och prov. Men vi får några sidor varje vecka som vi har förhör på på fredagen. Så kanske mer som ett läxförhör! ^^ Menmen, tog en liten paus för att skriva lite till er. :D Har verkligen inte hänt något roligt alls idag.. Måste bara berätta för er att jag har fått världens bästa schema nu i åttan, för bra för att vara sant typ. Vi slutar innan tre varje dag ja ni läste rätt. Så himla skönt, men det bästa är att vi börjar 8:35, 08:50 & 08:55 tre dagar. (och två dagar börjar vi åtta men låt inte dem förstöra min glädje nu okej) Så det är hur chill som helst och det är bra med mycket tid emellan skola och träning så man hinner både blogga och plugga, ihihihi. 
 
Men ska fortsätta att fördjupa mig i hemkunskapsboken, så kul.  Lite senare ska jag ner till vallen och spela seriematch, är riktigt taggad idag. Sugen på att spela, så ser verkligen fram emot det! Vi hörs senare PUSS
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback