Taggad

Hejsan!

Mår ni braaa? Själv är det toppen, har haft en superhelg hittills med massor att göra, me like. Igår så hade jag dubelträning, både fotboll och dans. Sen cyklade jag hem och halvsov en stund, höhö. På kvällen var jag, Emma, Johanna o Jossan hemma hos Jossan o typ hade en myskväll. Vi va o handlade först vi köpte lite kyckling, baguette, glass osv. Sedan åt vi kollade på film och spelade lite spel o så. Så det vart mysigt. :) idag passade jag på att sova ut ordentligt och gick inte upp förrän typ 10. Har inte gjort så mycket pluggat SO eftersom vi har prov på onsdag o så. Ska snart äta lunch och sedan ska jag iväg och spela match. Det är en väldigt viktig match idag eftersom det är slutspel, kvartsfinal om man ska vara exakt. Så det är vinna eller försvinna. Dock möter vi ett sjukt bra lag som vi sällan vinner över så det kommer bli rätt tufft! Bloggas mer senare, puss

Gammal bild ifrån Gothia. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback