Plugg osv

Nämen tjenare! ;D

Kom hem lite senare än vanligt ifrån skolan idag. Var hemma runt kvart i fem typ. Jag, Johanna o Jossan va nämligen på skollagsträning. I fotboll så såklart hihi! Det var faktiskt riktigt kul och vi spelar inomhus så det va lite ovant men somsagt väldigt kul. Tjejer från åttan och nian tränar tillsammans så det va spännande. Vi (åttorna) mötte niorna och vann med 3-2 hihi. :) det roliga är att det bara är tjejer från laget så man känner alla väldigt bra redan. :P

Sedan jag kom hem har jag suttit med hemkunskapsläxan som är till på fredag. Hade musikprovet idag också, kände faktiskt att det gick bra så är nöjd. ;) dock pluggar jag alltid för mycket på onödiga saker som aldrig kommer med ändå. :( haha typical me! Men ska äta och sedan gå ner till träningen, nummer två för dagen. Seeees








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback