Mycket


Hey!

Jag vet att det har blivit väldigt dåliga bloggning från min sida på det sistone. Jag har verkligen inte haft tid... Det är jättemycket i skolan just nu för det är ju lov snart. Jag har hemkunskaps läxförhör och matteprov i morgon, på 
tisdag är det prov på organisk kemi(svårtsomfan) och jag har en engelska artikel som ska vara klar då och nästa fredag har vi hemkunskapsprov och inlämning av Ego-boken där man ska skriva 5 kapitel om sig själv och jag har bara skrivit 2.  Jaa, när man har så mycket i skolan blir det bloggen som får komma sist. Tycker verkligen att det är synd men det finns ingen tid helt enkelt. Kommer bli bättre bloggen när allt är över och vi har lov:) 
Puss!!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback