Höstlov

Åh äntligen HÖÖÖÖÖÖSTLOV! Har typ vart sjukt dålig uppdatering. :( jag o Johanna har pratat om det och vi ska försöka komma igång igen. Har bara vart så sjukt mycket på sistone.. Hoppas vi får mer tid nu under lovet och framöver. Vi har haft ganska viktiga prov och så nu blandannat musikhistoria, kemi och hemkunskap. Vi har också haft lite svenska inlämningar samt språkläxor. Så mycket att göra. ;) men nu är det över iaf och det är så skönt. 

Idag har jag vart med Sara, vi drog till Ica och köpte godis för dem hade 30kr/kg så man får ju passa på ellerhur? Haha! Sedan bara drällde vi runt och snackade, allmänt mysigt. Vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. Ganska rastlös, kanske lägga mig och se en film? Ska upp tidigt imorgon och träna både dans och fotboll så vi hörs imorgon! pussar 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback