Drömfångare

Hejsan! :D 

Har haft en underbart rolig dag med Linnea idag. <3 vi började med att gå till pysselaffären som finns nära där jag bor och handlade lite småsaker som fjädrar, ståltråd och garn! Sedan åkte vi hem, åt lite lunch och gick ner till crawford och va där några timmar! Vi kollade lite matcher, åt godis och hade det mys. ❤️ Sedan gick vi hem och började med pysslet, vi hade bestämt oss för att göra varsin drömfångare! Det var väldigt roligt och efter några timmars slit så var vi äntligen klara! Resultatet blev faktiskt riktigt bra! ^^ vi spelade också lite spel och bara chillade. Linnea åkte hem för ungefär en timme sedan så efter det har jag inte gjort så mycket. Ska snart gå och lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt och själv spela crawford! Vi hörs puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback