Vintermys

Hello! ^^
 
Har riktiga vinterkänslor nu, jättemysigt! Sitter i min fåtölj i mitt rum med tända ljus och mina mysiga raggsockar! Har precis diskat och städat i mitt rum, ska även städa buren lite senare. Har inga läxor nu heller för allt blev färdigt idag. Hade SO redovisningen som faktiskt gick riktigt bra och även ett litet mini förhör på tyskan. Har faktiskt inte vart så mycket läxor denna veckan. Vet ni vad som häner imorgon förresten?! Jag och tjejerna går på catching fire! åh vad mysigt det kommer bli alltså. Har längtat efter filmen sedan jag såg hungergames. Självklart så har jag också läst böckerna. <3 
 
Nu ska jag i alla fall sätta mig och pilla lite med en bilduppgift som ska vara klart senast nästa torsdag men hon ville ha det så snart som möjligt. Vet inte riktigt hur mycket vi kommer ha nästa vecka så gör det nu för säkerhetsskull, puss
 
 
Vår supermysiga belysning som vi satte upp här om dagen, julkänsla på hög nivå. ♡
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback