Jag och Johannis ❤️

Haha som rubriken lyder så har jag vart med Johanna idag! Vi fixade lite på en bild uppgift där vi skulle välja en fotograf och sedan göra en analys på bilden samt fotografera (eller ta en gammal bild) som var lik, eller påminde mycket om fotografens bilder. ^^ det var faktiskt en kul uppgift och vi har haft en kul eftermiddag! Vi var ute och tog bilder men det var lite för mörkt så blev inget bra, dock så hittade vi massor utav bra gamla bilder så är nöjd! Nu ska jag gå ner och spela lite spel med pappa och Ida! Efter det går lyxfällan på TV och sedan ska jag kolla nyaste avsnittet av Ravenswood o sedan sova, så kvällen ser bra ut. Puss

En rolig panoramabild vi tog i skolan. xD






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback