FaceTime med Johanna

Hej alla! ♡
 
Precis pratat med Johanna på FaceTime. Vi diskuterade lite om ett SO arbete vi håller på med osv. Har bara gjort tråkiga läxgrejer sedan jag kom hem, så inget roligt idag inte. :( Men det var riktigt skön skoldag idag, vi gick bara fram till lunch och efter lunch cyklade vi iväg för att kolla på en teater. Den var cirka en timma lång och efter det fick vi sluta, så kom hem lite innan klockan två och började med att öva lite gitarr till gitarrprovet imorgon. Efter det har jag bara gjort SO som jag sa... Snart så ska jag äta och sedan rusa iväg till träning. Ska bli så skönt och kul att träna en dag som denna, bara komma iväg lite och tänka på något annat! Dock har jag en väldig träningsverk ifrån gympan som vi hade igår, det känns i magen när man har gjort typ 50 situps och plankan i en evighet. ^^
 
Nu ska jag öva lite mer på SO:n, ska ha redovisning på torsdag så det gäller att vara förberedd på vad man ska säga, puss
 
 
Gammal "pluggbild" ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback