:)

Hej<3
 
Som vanligt sitter jag bara här och pluggar... Vi ska ha redovisning av SO-arbetet imorgon och jag måste kunna min text utantill :( Jag är vverkligen jättedålig på sånt så därför måste jag öva extra mycket så jag kommer ihåg den, men jag kommer nog faila ändå... Har också tyska till imorgon men det har vi bara muntligt så det är inte så svårt.
 
Vi hade väldigt chill dag i skolan för vår SO-lektion blev inställd så vi fick sluta 13.40. På onsdagar börjar jag klockan nio så det blev en riktigt kort dag för mig i skolan. När jag kom hem idag beställde jag billjetter till Linnea, Emma, Josephine och mig til filmen Catching Fire. Tycker att första filmen var riktigt bra så hoppas denna är minst lika bra iaf. är ett stort fan av böckerna så jag hoppas den lever upp till mina förhoppningar. Nu måste jag fortsätta plugga men vi hörs! Puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback