Cup + DM

Hello! 

Vi ska faktiskt försöka komma igång men det har vart så mycket ivägen som har vart viktigare..

Tänkte berätta lite om gårdagen. Först så var jag och Johanna på dansen, vi ska uppträda på lucia så det är ganska mycket att göra nu men vi är på god väg! Vid tre tiden åkte vi till en fotbollscup som hette Nolcupen. Vi hade ställt upp med två lag och det gick riktigt bra. Vi vann både B och A slutspel så det va riktigt kul! Dock kom vi hem väldigt sent, finalen spelades vid 21:50 så var inte hemma förrän typ tjugo i elva och skulle uu duscha och äta så gick och la mig sent igår. Idag startade jag dagen med sovmorgon till tio ungefär. Sedan körde mamma Ida till hennes träning och då följde jag med för att medan Ida spelare så köpte vi nya vinterskor till mig. (jag lyckades göra sönder dragkedjan på mina gamla) så fick med mig ett par riktigt snygga Johnny Bulls hem! ^^ lägger nog upp bild på dem imon. Annars har jag inte gjort så mycket idag, men vid sju typ ska jag åka iväg och spela vår första DM match i futsal! (inomhusfotboll) så det ska bli skitkul! Vi ska dock möta ett riktigt bra lag så det kommer bli tufft, men kul! Hörs senare, pussar


Seriöst världens bästa lag <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback