Slappis

Halloj! 
 
Hoppas ni mår bra och har haft en riktigt bra jul! ^^ Själv så mår jag riktigt bra. Startade dagen med att sova länge, gå upp och äta frukost och sedan gick jag ut och sprang i regnet. Kom in för ungefär en timme sedan och sen dess har jag inte gjort så mycket vettigt, duschat och mest slappat vid datorn med lite julmusik i öronen. Har inga planer på något stort idag, ska vara hemma med familjen bara. Imorgon ska jag och Ida in till stan och hänga vid låsen till mellandagsrean! :D Vi kommer vara där i ungefär två timmar och sedan hämtar mamma och pappa upp oss och så åker vi till farmor och firar lite jul med henne också.
 
 
 
Två av mina favoriter! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback