Presentation Linnea

 
Hej! ♡
 
Jag är en av två ägare på denna bloggen och mitt namn är Linnea som de flesta kanske redan vet. (?) Jag är 14 år och är bosatt i stora Göteborg. På min fritid så gillar jag att spela fotboll ,som jag gör tillsamans med Johanna i världens bästa lag, fotografera som jag gör med min Canon EOS 1100D, dansa, och vara med mina vänner. Jag fullkomligt älskar djur, höhö, och har tre stycken hemma. Två hamstrar och en liten buskatt! :'3
 
Jag har känt Johanna sedan många år tillbaka, men det är först från sexan som vi började umgås mer då vi hamnade i samma klass. Nu är vi supernära vänner och gör allt tillsamans! Har inte så mycket mer att säga, är det något ni undrar kommentera annars kommer ni få lära känna oss under bloggens gång, pussar!
 
 
 
 
 
 


» Sanna

Jätte fin blogg!!! <3

2013-08-02 // 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback