I'm back

 
Hej!
 
Ni undrar säkert varför jag inte har bloggat på flera dagar och jag ska berätta. Har nämligen vart iväg på ett utbildningsläger där dem 55 bästa fotbollspelarna i Göteborgs distrikt, i min åldersklass då såklart, får åka på! Lägret var i Landskrona och det var så kul! Alla som skulle åka med åkte i en gemensam buss som tog ungefär 3 timmar och vi åkte vid 11 tiden på Torsdag förmiddag och kom hem igår (söndag) vid fem tiden. Det har som sagt vart jättekul för vi fick bo och spela med tjejer från andra lag och föreningar. Träffade många nya personer och skaffat mig nya vänner. Vi tränade totalt sex stycken träningspass och tre stycken promenader så det har vart ganska jobbigt och ansträngande, därför var jag rätt så trött när jag kom hem igår och därmed ingen bloggning. Men nu är jag "back on track" igen!
 
Jag kommer publicera bilder i ett enskilt inlägg från dagarna för tyckte att det blev lite "rörigt" att liksom göra allt i samma. Men annars idag så ska jag iväg en sväng till stan och kolla lite, ska också träna fotboll ikväll (antagligen, om jag inte är allt för trött eheh). Men jag hoppas verkligen att ni har haft det bra när jag har vart borta, puuussss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback