Glasses

Hejhalloj! 
 
Onsdag idag, har inte gjort så mycket... Mest vart hemma och tatt det lugnt. Sådana dagar behöver jag mer av.. Nu på kvällen har jag även vart iväg och tränat en sväng och fixat i ordning lite grejer till skolväskan. ^^ 
 
Igår så var jag och mamma hos optikern (för er som inte vet, så är jag översynt och använder glasögon när jag ska läsa/kolla på datorn/är i skolan. Men mina glasögon har blivit på tok för små så vi var iväg och provade ut nya. Tog med mig en massor med par hem och bestämde mig ganska fort för ett par från märket Cheap Monday. Dem är riktigt snygga och en bild på dem finns lite längre ner i inlägget. :)
 
Imorgon ska jag träffa Linnea en sväng på förmiddagen. (tryck på hennes namn för att komma till hennes blogg) det var längesedan vi träffades så det kommer bli roligt. :D Sedan på kvällen ska jag, Jossan o Emma till Johanna för att fira att hon fyllt år! Efter som Johanna är helt galen i pll, fast vem är inte det haha, så har vi alla fått i uppdrag att klä ut sig till en av huvudpersonerna själv fick jag Aria, vi får se hur det går haha!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback