Gillat

 
Hejhopp!
 
Har eran dag vart bra? Min har vart väldigt, vanlig.. haha! Klassisk söndag typ, vi hade lite gäster förut som var här och badade i poolen och så. Annars har jag inte gjort så mycket alls. Vädret har vart helt amazing och enligt prognoserna ska det bli nästan lika fint imorgon också, love life. 
 
Nu på kvällen, eftermiddagen (?), så grillade vi lite kyckling med klyftpotatis och grönsaker, nomnomnom. Riktigt gott, har blivit lite av en favorit hos mig faktiskt. ^^ Men har somsagt inte gjort så mycket idag, fikat lite med familjen badat lite, tog en sväng med lonboarden och inte så mycket mer. Sådana dagar är riktigt sköna ibland! Speciellt med tanke på vilken förkylning jag har dragit på mig usch. :( Men jag uppdaterar mer imorgon för nu börjar jag faktiskt bli trött, nattuggla som jag är men inte idag tydligen.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback