Sneak peak


Här är en liten sneak peak på ett av gårdagens köp som jag har på mig! Fick en fråga om att visa vad jag köpte och det ska jag göra! Ett sånt inlägg kommer förmodligen imorgon eller på måndag beroende på när jag för tid till det! ❤️ Jag kan säga så mycket att det är ett par byxor ifrån Chelsea! Mer får ni veta senare. 

Just nu är jag på släktkalas för min farmor! Är ganska så trött eftersom jag har tränat idag också. Hade ett två timmars pass i fotboll idag. Det var den första inomhusträningen för säsongen så det var riktigt kul! Älskar inomhusfotboll! Imorgon ska jag upp tidigt och åka på talangträning, måste gå upp redan vid sju typ, usch... Men det kommer bli kul, har ni haft en rolig lördag?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback