Julklappar

Grejerna jag fick av tjejerna! 

Hejsan! ♡

Tjejerna har precis vart här och vi hade det supermysigt! En av dem roligaste stunder vi haft! ^^ Johanna kom hit lite tidigare än dem andra för vi skulle slå in Emmas present tillsammans eftersom vi köpte den tillsammans. Så vi dukade upp med pepparkakor, godis och julmust. Sedan kom Jossan och Emma också, Jossan hade med sig skumtomtar och Emma hade lussebullar så det blev en hel buffé med godsaker. ^^ sedan spelade vi massor av olika kortspel och om man vann så fick man antingen öppna ett paket som någon hade köpt åt en. Man kunde också välja att ge någon annan ett paket, så det var roligt och jag fick superfina presenter. Nu har jag precis ätit lunch och jag sitter vid TV:n och kollar top model, puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback