23 december

Hej på er!
 
Kan inte fatta att det är dagen innan julafton och att det fortfarande inte har kommit någon snö?! Tycker det är sjukt tråkigt att det är typ 8+ ute vilket är långt ifrån snöfall.. Men ska bli sjukt kul med julafton i alla fall! Har spederat större delen av förmiddagen åt att göra det julfint i mitt rum, typ dammat, dammsugit, tvättat fönstrerna mm. Har även tvättat av utsidan av datorn vilket verkligen behövdes, hehe. Alla julklappar är klara för min del och ligger under granen, dock så vet jag att mamma och pappa inte riktigt är klara. Alltid ute i sista minuten. ^^Förlåt förresten för den såliga uppdateringen igår, satt i bilen på väg hem i större delen av dagen så hade helt enkelt noll inspiration.
 
Ska iväg på en väldigt kul sak om en stund som jag berättar om senare, puss
 
     
 


 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback